sssundis <3

så jävla kul det är att vara på sundis!! Ska spendera sommaren där (a) hoppas jag iaf. Så kan man träffa lite nytt folk också! Nog för att jag tkr det är jätte kul att vara med Emma, Hanna och Evve som jag oftast (ja, eller bara) är med, men det kan ju vara kul att vara med flera :) Var där idag, Ida blev rövad typ 4 gånger. Alla var typ där, ja elr många ;) Sen for typ alla hem då vare bara jag, Amanda, Aunes, Johanna och Mikka kvar. Vi spelade lite röv å tog lite kort. Nu har jag fått ny uppladdning på pix så nu har jag nya bilder! :) Titta!! :) http://sssofia.pixbox.se
 
flåt elin, Elin Aunes bild.

Igår spelade vi matcher. Sköna att vinna båda! :) <3 Fick spela back för vi hade så ont om det, men det gick ganska bra faktist. Fatta skilnad det är emot att spela mittfält :'o blir typ aldrig trött och då käns det som man springer för lite... Haha


Nu ska jag nog sluta skriva idag-har-jag-gjort-inlägg. Kan förstå att inte så många vill läsa om vad jag gör... E ju lixom... ja, ni fattar.

kram

fotboll :)
också bild som jag alltid har :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0