såklart!

Onsdagarna är alltid bäst! <3 Hade idrott på morgonen, sen engelska och det är faktist roligt. Vi skriver berättelser men det här var sista lektionen, sen börjar vi med det tråkiga igen -.- Efter lunchen var det slöjd!<3 Håller på med mina mjukisbyxor :) Har faktist inte så mycket kvar om man tänker på att jag bara har gjort dom i typ 3 lektioner. Har bara muddarna, snöret i midjan och sy ihop dom mellan benen xD Haha. Efter slöjden var det svenska och vi skulle göra bokaffischerna men vi pratade om "son of rambow" istället. Så jag måste göra min affisch hemma "/ Efter skolan... ja vad gjorde jag då..? Jo jag åkte på stan :) Efter middagen for vi till stallet och då fick man ju träffa älskponnusarna<33 Jag sopade stallgången och mockade lite innnan vi red. Jag red Tito och vi gjorde början till framdelsvändningar (gjorde bara en kvarts varv) i varje hörn. Nog för att jag har gjort framdelsvändningar förut... Vi travade på en stor volt vid B okså red vi skänkelvikning på långsidan vid E. Tito var superduktig!! <33

Pöss å kjaaaaaaam <33

Saknar dig vännen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0