"över-happy" ;D

Hejsan alla supersnälla som läser min blogg :) :D ;) ;D jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Förlåt om jag hålller på å dampar. Är bara så GLAAAAAAD!! <3 Har ingen aning om varför. Ska åka till gbg, slutade en timme innan så jag ska hinna till tåget, har märkt att du ÄR BÄST, jag ska åka snart, nu ska jag sjunga singstar<33 Det kanske är därför. Haha. ÄLSKAR ALLT!! <3 Hoppas någon lite stckars ledsen person blir glad nu :P Haha

Allt ordnar sig. Det som inte är för hemskt, fixar sig med tiden. Och det behöver inte ta för lång tid heller <3
 Nu kom mamma så jag hinner inte sjunga :(( Men ha det så bara alla så ses vi på måndag eftermiddag. Nu ska jag äta ute, åka tåg, käka godis, fa på Liseberg mm ;) Avundsjuka? (a) Haha

Kraaaaaaaaam <3


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 Bara för att du är bäst <3 (a)

Kommentarer
Carro

snygg bild, hade bra i göteborg. :P

2009-05-14 @ 17:59:19
URL: http://carrofredrksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0