ojsan;)

Hejsan på er igen. Nu var det ett tag sen. Känner mig ganska bra, för jag har inte varit inne på datorn på 4 dar. Haha nu ska jag sluta rimma xD Igår (fredag) var det jus kola som vanligt, sen for jag hem och fixade lite. Senare på kvällen for jag och Evve till Byvallen och tränade lite. Ida och Cissi kom oxå dit sen. Det var skojjskojj <3 När jag kom hem vid typ elva så såg jag på inspelat talang ;) Nu, idag har jag int gjort så mkt, tränat lite fiol. Har lärt mig spela fairytale nästa utantill. Känner mig duktig :D Nu om fem min kommer Hanna, sen sak vi till Ida och sen på stan. Blev ett kort och kanske inte så roligt inlägg, men sånt händer ju :p

Kramis <33333


Ett underbart lag <33 :')

Kommentarer
DElicee

Jag e ju meed :p

2009-09-06 @ 14:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0