Men tack jävla knäppis för att du finns <33

skulle seriöst inte klara mig utan dig! <3 Jag älskar dig min emma och det kommer jag alltid göra. Inget kommer få oss att gå skilda väger. Om du gör det så kommer jag efter! Bara så du vet. Kan inte leva utan dig. Du stöttar mig alltid, kan lite på dig till 110%. Å vi har ju så jävla kul tsm! Har vi bråkat en endaste gång?!! Hehe jo om den där klänningen :P Lite småtjafs här och var.... Ne de går helt enkelt inte att vara sur när man är med dig! <333 Går inte att beskriva hur mkt jag älskar dig! Men men, sånt är livet vettu ;) "jag älskar dig" är iaf en bit på vägen :) <333

 Alltid glad med dig! <3333

Kommentarer
emsepomsen:D<3

naww vad du är söt gumman älskar dig över allt ska du veta alltid vi två<3 Seriöst hahahha kommer du ihåg allla våra skämt den där veckan bävern och allt XD ghahhahahha tror jag dör du är mitt allt sweet heart i love you so much<3

2009-06-06 @ 12:12:22
emmasbästis <3

älskar dig mest! <3333

2009-06-06 @ 12:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0