hm.. tisdag

Halojjsan (:
Vet att jag sa att jag skulle sluta skriva sånna här inlägg, men vad annars ska jag skriva om? :'o Ingen aning faktist.
Idag på skola vare ganska så lungt. PÅ morgonen hade vi idrott och vi sprang. Ganska jobbigt, benen var typ som gelé. Sen hade vi SO, ja vad gjorde vi där...? Hmm, jag kommer seriöst inte ihåg. På musiken sjöng vi <333 Och spelade lite. Efter lunchen körde vi röv. Och såklart så blir jag rövad när nästa lektion är matte och vi har prov!! Och jag får ju inte gå xD haha men dedt är inte så hemskt. Bara om man blir träffad på ryggen. Jajja, matte provet var väll ganska lätt förutom att jag fick hjärnsläpp på en jätte lätt uppgift. Och en viss person (nämner inga namn) tittade på vad jag skrev hela tiden -.- Fan vad  seeeeeg. Efter så hade vi långrast så vi körde röv igen :) Trallalallalaaaa vi hade ingen spanska idaaaaaag. Inte idag heller eftersom att läraren var sjuk så vi fick sluta halv två :))) Jag var med hanna ett litet tag hemma och sen var klockan helt plötsligt halv 3. Då jag skulle ha utvecklingssamtal. -.- Kom lite sent men det gjorde Carina oxå xD haha. Efter det så åkte jag på orkestern och det var väll kul :P LÄÄÄÄNGTAR TILL 1010!! HOPPAS HOPPAS!! :D Vi ska förhoppningsvis åka till New York med orkestern!! :) <3 Nu ska jag nog vara lite social med resten av huset.

Kraaaaaaaaaaaaaaam <33


Å såklart har jag en bild att bjuda på! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0