summer feeling <33

har aldrig älskat sommaren så mycket som jag gör nu! Det är varmt, soligt, jag är med världens roligaste gris i stallet nästan varje dag, och på fredag är det PITEÅ SUMMERGAMES!! Fan vad jaglängtar. Kom och heja på oss? Roligt ska det bli i alla fall. Måste ha revanch mot Ume IK. Nu gör vi girls! <3 Skriver inte så mycket nu men iaf, idag var jag och Ida i stallet. Åkte inte så tidigt som vanligt Kvart över nio skulle vi mötas i Sunderbyböjen fast jag och Ida har en tendens att alltid komma 5 min före, haha. Jag red Mallig först idag. I stallet var hon ganska så snäll och rar Jag började ju såklart med att värma upp henne och sen tränade jag lite på start och stopp. Hon var jätte duktig och stod typ still aslänge innan hon blev lite rastlös. Hon lyssnar när man tar tygeltag och nu har hon också börjat lyssna på skänklarna riktigt bra. Red slalom på banan med hjälp av endast skänklarna och hon lydde hela tiden. Jag är mycket imponerad av henne. Fast egentligen har jag ingen aning hur man ska rida in en häst men jag och Ida försöker så gått vi kan. Skulle longera henne också men som jag sa, det finns inte något ställe att göra det på. Så vi ledde runt henne och tränade på att kommunicera nerifrån eller vad man nu säger. Ja, det gick  ganska bra. Gjorde lite halter ja jag orkar inte skriva vad vi gjorde mer. Ingen läser väll ändå. Hmm, ja min  moblijävel har örjat dampa. eller rättare sagt lagt av. Eller är bara två kanppar som fungerar så imorn ska jag till stan och kolla på en jag länge velat ha. Haha, en nokia nu också. Jajja, hade den iaf i mer än ett år. 
  Efter lunch la jag mig i hängmattan och läste. Solen gassade och man kände verkligen sommar känsla <3

Kramar från mig ;)

Ojojoj, ingen bild från mig på min blogg. Hmm nått måste göras xD Bjussar väll på någon nu.

Ja, jag skulle ju hitta en bild på laget men är ju inte på min dator så jag hade inga. Ja vad sägs om en bild från mitt 0-årskalas? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0