Piteå summergames 2oo9 <3

En tyff helg för dom flesta. Utom mig då, som har stått hela tiden. Spelade ute andra matchen (som vi spelade SÄMST) mot TP-47 (finskt -.-). Hade ont i halsen, var förkyld också hade jag ju ont i vaden (vet inte vrf), men iaf, det försvann alltihopa efter TP-matchen. ´Haha skumt men bra. Tredje matchen mot Ume IK spelade vi riktigt bra! Fast dfet käns som om det var ssk som kom fyra och inte jag tsm med mitt lag... Visst, det är ju lite smått kul att få beröm i målet, fast för saker man inte har gjort. Nej. Jag fick nästan inga skott på mig under hela tuneringen som jag räddade. I snitt kanske 2 per match. Fast vi spelade väll bra försvar, men inställningen var ju inte den bästa. Det finns ju som inget jag kan göra för att laget ska spela bättre. Jag bara står där som en tönt och skriker mig hes. Har typ ingen röst kvar "/ Jag var så jävla peppad till match om 3-4 pris fast det verkade inte som om alla var det. Vi förlorade (även den mot finskor) med 2-1. Dom flesta var trötta efter helgens sju matcher, fast då fattar jag inte varför jag inte jag som hade pigga ben fick spela ute. Okej nu ska jag sluta tjata. Var förresten bilder på oss i tidningen idag från semin mot (Solna) AIK, en bild på mig där det stod att det var Ida ;o Heh! Mahaha vad jag längtar till Gothia nu!! :D <3
Ett tag efter vi hade kommit hem så for jag och Evve ut och sprang. Skönt vare. Sen gick vi till emma och babblade på som vanligt. Ni är bäst tjejer <3
Mammas typ bästis från hon var liten har nyss varit här (bor -som alla andra- i sthlm). Innan dom kom så brände hon maten som hen hade hållt på med sen typ 7. Haha duktigt. Men det gick och äta iaf :)

  Visst går det att få in filmer på bloggen? HUR??? Ska försöka få in två filmer från psg :)
En rolig helg i alla fall <33 Som kanske inte började så bra. Haha först så såg vi bara 3 bäddar i stugan och va var 5. Sen var kylen typ avslagen och vi trodde att det var sönder x) Hahaha


bästa laget oavsätt...<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0