futtbull ;)

Hinner inte skriva så mycket idag, men mycket fotboll iaf. På morgonen åkte jag i pantik till storheden för att köpa en present åt Emma  Grattis gumman <33 (böt även sadelgjorden mot en kortare. Och föressten, travade med Mallig igår för första gången. Jätte skön trav om man samlar henne lite. Annars ganska skumpig).  Gick först till H&M och där träffade jag Emma. Fast sen ides jag inte kolla där med risk att Emma var kvar i afären. Så jag åkte till Lindex istället. Där fick jag också lite panik att jag inte skulle hitta nått fast sen såg jag ett ställ med kläder. Haha tur var väll det. Köpte en svart tröja med typ lite knappar till Emma och en likadan till mig fast i mörklila. Köpte även en blå långärmad tröja. Sen bar det av till porsön och match mot Lira. Fan vad härligt att vinna! Var varmt men det är väll bara att vänja sig till PSG som är om några dagar. SUPERKUL!!! Hela laget spelade bra fast det var bara en dommare så hon såg inte så mycket. Efter matchen hastduchade jag och gick sen till Emma. Åt lite tårta och sånt där för att ladda upp till en till match haha. Ne men spelade med 94:orna. Stod i mål och det gick faktist väldigt  bra! :D Haha efter matchen kom Urban, han bah : Hej jag kommer från Ume IF och jag vill att du skriver på kontrakt. Haha han e rolig han xD. Sen for jag och Emma till grundet och tog ett dopp. Mitt första faktist. Skönt men så jävla mycket mygg!! Usch. Nu ska jag se fotboll, Brasilien-Italien

Kramis alla sommarbarn ;)


midsommar :)


grundet, första doppet!

Kommentarer
Anna w

hihi, jag tog mitt första dopp i början av juni ^^

2009-06-22 @ 09:16:06
URL: http://teöetacos.blogspot.com
me

Tog mitt förra året i maj :O Fast ingen har velat bada i år så:P

2009-06-23 @ 21:01:32
URL: http://sofffia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0