drömmarna blir sanna (a)

Nästa iaf. Jag och Ida ska sköta Idas morfars häst i sommar. Malliga Ida. Haha, ja hon heter så. Visst är det lite lustigt? Asså Ida, Malliga Ida. Hon är en nordsvensk. Skulle tävlas i trav men hon var för lat. Iaf, hon är supersöt. Inte alls en stor fläskkorv!! Vi var hos henne igår, borstade lite och ledde henne i hagen. Det stod ett annat brunt stort sto i samma hage. Mihihi min bästis (a) Idag så borstade vi Mallig och sen red Ida henne. Det gick ganska bra med tanke på att hon nästan aldrig har blivit riden. Bara några enstaka gånger (för hon är inte ens 4 år). Ida skrittade och jag ledde runt en bana typ. Eller dom tränar trav där. Imorn ska vi också dit. Vi hade tänkt vara lite längre och försöka vänja henne lite att ha en ryttare på ryggen. Man vill ju inte gå fram för fort. Skriver mer imorn hur det gick.

  Annars idag har jag varit med Ida. Igår också för den delen. Jag sov hos henne och vi, hm hade ju ett intressant samtalsämne. Om ni känner mig så vet ni vad. Haha, du är för rolig Ida. Efter träningen idag så gick vi till Idas mormor och morfar och smörjde ett träns som vi ska ta med till Maillig imorn, tog en grimma, ett grimskaft... ja å sen hoppas vi på att Mallig inte blir såld utan att hon kan stå hos Idas mormor.
Nu ska jag se fotboll, USA-Italien. USA leder med 1-0 (straffmål) också har doim en utvisad.

Seya <3


Ida rider Mallig :)


Mihihi. Friar? xD


Kommentarer
Amanda

Sv: Tack så mycket! Fina bilder! :)

2009-06-15 @ 22:17:19
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0