det efterlänktade sommarlovet är HÄR!! <3

Jag säger bara det, ääääntligen sommar lov! Felet med det är att det är närmare till skolan nu. Skolavslutningen var skoj, sen var jag med emma som också var skoj. Åt middag på Thai Thai. På kvällen sov jag i tält med Emma. Haha mycket stort det var då. Vi såg på en film, och Emma somnade ju såklart, haha. Hmm igår spelade jagmatch med 94:orna som gick piss. Vid fyra spelade vi (95) match mot Piteå if som gick en aning bättre. Vi vann med 7-0.  Jag gjorde ett mål, Stig gjorde ett nickmål och Elin N gjorde fem mål, mkt ovanligt xD haha skoja. Sen stressade jag hem för jag skulle till Emma. Hann ducha och allt på en halvtimme. Haha duktig jag är. Där var det såklart skoj.<3 Vi såg film pratade och Mattho, Jossan och Emma sjöng lite singstar. Lät sjukt bra!! När alla föruom jag och Amanda J hade gått hem såg vi på en annan film. Jag ides inte gå hem så jag sov hos Emma i tältet. Gissa vad jag vaknade av, jo det droppade vatten rakt i mitt ansikte för att det regnade och tältet var inte vattentätt. x'D Nu laddar jag upp lite bilder på pix och chattar med Delle <3. Ska snart med Ida till Malliga Ida :)

Kramis <3


bilder finns på pix ist :p




spilldeblåbär på klänningen ;'( klant!

Kommentarer
Amanda

tjohej sofia! :D

2009-06-14 @ 17:41:29
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0