dressyr

Ska bara berätta en liten samanfattning av min lilla dag idag.
Åkte då till Mallig som vanligt på morgonen. Det gick som vanligt, dåligt i början och bra i slutet. Det dåliga behöver jag inte ens ta upp. En sak att hon typ for iväg när Ida skulle sitta upp... I slutet av passet så tränade jag lite lätt dressyr. Jag red på en volt i trav och skritt. I slutet så fick jag faktist henne att gå riktigt bra. För att vara hon då! :) Hon blev lagomt böjd också fick jag henne ställd. Duktig polle. Jag hade lagt ut en film, men nu är det ju så att ingen orkar bry sig om att svara. Visst, just du kanske inte är kompis med mig, kanske avskyr mig. Men va fan, du kan väll ändå hjälpa mig med det här?!! Det är ju jätte många som har film på sin blogg så varför inte dela med sig av 'kunskapen'? Alla som läser, snälla skriv! Visst, om ni inte vet, men wathever, skriv nej då xD Skulle lägga ut straffarna från psg, men det verkar ju inte gå "/
 Okej, skulle inte skriva nå mkt. Brukar aldrig gå bra för mig. Har varit med Ida nu på kvällen... Jah, nu får det ändå va sluttt!

Var förresten på stan igår. Köpte ett träns, ett par ridstrumpor, en tröja till ridlägret, ett svart linne. Och en gulrandig tröja ;o Förstår inte vad det är med mig. Har aldrig gillat gult (asså på mina kläder) och nu bara ser jag allt som är gult x) Den var lite förstor, haha men det är bara att ha ett linne under :P Okeeej, nu måste jag sluta. Kramis,

/sK




Lägger ut 'koner' :P


du är så sjukt underbar vännen min <3
There is no one else that I can say this to
And there is nothing better than to talk to you
If you have a problem I'll be here for you
'Cause girl you always know that
Its Us Against The World

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0