Den är ny, den är nice, den är en NOKIA :)

Man kan aldrig veta med det här vädret. När man tittar ut ser det grått och trist ut, det är det även när man gå ut. Fast när solen kommer fram så blir det bastuvarmt. Hmm, mysko.
Duktig som jag är  så höll nästan på att försova mig till mötet vid Sunderbyböjen med Ida. Vaknade halv 8, och sen på något, hmm, konstigt sätt så nästa gång jag kollade på klockan så var det en timme senare.Fast vi träffades där en kvart senare i alla fall. Mallig är en liten ängel! <3 Hon är superduktig när hon väl försöker. Det gick bra när iaf jag red. Ledde runt henne lite också. Red i en volt utanför stallet fast hon var lite stel. Lite svår att forma. Fast då kom jag ju på att man inte böjer och ställer hästarna i travet. Haha mycket smart.


Sen busade jag ovh Ida med Mallig i hagen lite ;)

Vi gjorde ännu en sak som jag är glad över att Ingela inte såg xD


När jag kom hem åkte jag till stan. Fick vänta på bussen en halvtimme
för den hade typ kommit mer än 2 min för tidigt. Mycket kul då. Jag tog ett nytt
kort till ett nytt pass, sen letade jag efter jeansschorts i seriöst varje klädaffär,
men jag hittade bara ett par snygga och till nogorlunda pris :P Fick vänta på
att pappa skulle sluta. Så i typ 45 min hade jag inget att göra. Gick till Blå
gåsen och köpte en apelsin och satt mig ner. Fick så himla ont i fötterna!
Sen gjorde jag inte så mycket. Jag sprang uppför lite trappr i Smedjan
-det är inte normalt-, jag vet, men jag hade lixom inget annat att göra. När
pappa hade slutat så gick vi till Telia och kollade om mobilen jag skulle köpa
fanns i lager. Det gjorde den, så jag köpte den :) En nokia 6220 classic lila :P

Nu trixar jag mest med den och ser hur den funkar. Lite olikt min gamla, men men.
Ska se oc snart, lagga upp bilder på pix och leka med min mob xD ahaha

Kramis <3 /sK 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0