älg

Åkte till stallet själv idag för Ida fick inte. Vet inte varför, fast vi hade det mysigt ändå, jag och Mallig. När jag hade ridit lite så var ju stiglädret tvungen att gå sönder , fast jag fixade det och knöt ihop på nått konsigt sätt. Det höll iaf. Efter fyra varv med härlig galopp och ovanligt mjuka övergångar från galopp/trav så styrde jag henne på en liten skogsväg. Ville bara se var den ledde. Fast så långt kom jag inte. När jag tittade åt sidan efter vi hade ridit ett tag så såg jag en stor älg! Den var så himla gigantisk :o Jag vände såklart med Mallig, fast hon verkade inte bry sig. Det är en utav sakerna som är bra med henne, hon är inte rädd av sig.
  Sen fick hon life gräs också mös vi lite (a) Käns som om vi har kommit närmare varandra efter idag. Det käns som om hon litar på mig (a) Och även hon är mer pålitlig :) <3

Kram sK


älgen




och sen en fullkomligt konstig blid xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0