Strings: On the record

Först Lucia hoppning i bennsbyn, sen konsert i kulturens hus.
Hanna hoppade och även Carro och Lovisa i Lätt D. Carro kom tvåa och Hanna vet jag inte för jag var tvunden att åka. Bilderna blev så kassa pga ljuset så jag orkar inte stoppa in dom.
Luciakonsertenn i Kulturens hus gick bra fast jag har en jävla träningsverk i armen efter alla utkasten från futsalcupen. Våran skiva släpptes även haha. Nä men det lät faktiskt riktigt bra. Efter konserten hade vi så kallad "släppfest" där vi åt lite, snackade och lyssnade på skivan. Fanns bara kakor, läsk och chips så det blev för mig att se på när dom andra åt  x) Annars då, jo vi köpte 10 st skivor...


Eftermiddagssol i södra hamn...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0