julen varar fram till påska

Men det var inte sant nej det var inte sant...

Oj oj oj, länge sen nu.
Julen är slut och snart är det skola. Haha nej, inte på ett tag i alla fall.
Mysig jul som vanligt och ja...vad har hänt mer? Typ ingenting. I julklapp fick jag i alla fall:
En hårfön
Böcker
Högtalare till mobilen
En mössa
En lurvig skön tröja
En kudde
Pengar

Snart ska jag till Pontus och se när Emma coachar småisarna ;) Sen blir det fortsatt jackt efter en vinterjacka. Jag tror jag dör så jävla kall min jacka är. Vet exakt hurdan jag vill ha men tror ni att det finns någon? Nej då den ska absolut vara slut. Jag tror jag har letat igenom hela stan och hela stan i Boden nog för att det är lite öde där men men... x)
  Oj var roligt inlägg det blev här då, NOT xD Jaja, man är ju lite ringrostig i bloggandet hehe.
Tacokväll igår med laget efter träningen och det var väl sådär... Är så jävlans nervös för coopertestet som ska va typ i slutet av januari x) hehe

Hejs!


Kommentarer
a

SV: lite olika anledningar :P

2009-12-28 @ 12:07:42
URL: http://aannaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0