sakta men säkert rullar det på...

Kom nyss från skidstugan efter en lite kortare springtur eftersom det är match mot Alvik ikväll med damlaget. Fatta nervöst, jag tror fan inte jag vågar x')
Igår spenderades dagen med Evve och Emma. Å i Fredags så for jag och Emma med moppen till Storheden och smakade Ben n' Jerry's för första gången, haha.

Blir nog inte så mycket bloggande nästa vecka eftersom vi får vårat förbaskade skema och säkert tonvis med läxor! Skolan suger, klassen suger! Käns som det kommer bli en lååång och tråkig hösttermin. Har ingen som helst motivation att gå dit, igeen.
 
Lägger ut lite bilder på pix nu tror jag. Kolla! :D

Kram/ såfia

Hihi söta (a)
Delle och Sherry <3

 


Kommentarer
Ness

haha yes xD

10 min räcker sen går man :)

2009-08-30 @ 17:37:03
URL: http://sness.blogg.se/
Amanda

haha okej :D nice! :)

2009-08-31 @ 16:43:28
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
DElice

2009-09-06 @ 14:13:02
Delice

xd

Jaag :p

2009-09-06 @ 14:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0