no time

Nu blir det någonting snabbt här för jag idas inte skriva nå mer.
Har varit hos Siri och sovit där. Det var som vanligt roligt! Har spelat match mot FC Norrsken också och vi vann med 10-0 fast det kändes att det var ett tag sen man spelade ute. För ovanlighetens skulle gjorde jag ett mål också. Ska åka till farfar imorn så det blir väl inget skrivande för än på måndag kanske. Eller efter Rom. Ska ju på nått slags bräddläger i helgen. Skitkul !!
Jag har lixom tröttnat på att sitta vid datorn. Och det är väl bra? Eller hur?
Fast ni kan ju ändå kolla till min blogg. Man vet aldrig med mig :p

Hare bäst /sK


Kommentarer
siri

sv: tack dume :)

2009-08-06 @ 00:34:24
URL: http://ssirisvardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0