"man kan inte tycka att man själv är bra eller snygg"

Jag nämner inga namn här men det citatet är någit man får höra ibland, ganska mkt. Ja iaf, men hur bra är det egentligen? Alla tjatar ju hela tiden om att man ska vara nöjd med sig själv, inte trycka ner sig osv. Ett tag kanske självförtoendet stiger nå så kollosalt och sen hör men det. Ja, då kan man ju inte annat än trycka ner sig själv igen. Fast hur rätt är det? Man ska inte hata sig själv. Man ska inte tycka att man är kass för att man inte är något underbarn som är bäst på allt. Man ska inte lyssna på allt som sägs. För det sägs en så jävla mkt..

Det här har man fått höra speciellt på det ställe som jag ska till på måndag. Suck! Skola >.< Jag längtar verkligen INTE! Det här sommarlovet har varit det bästa på länge. Det kanske inte blev som jag sa, att spendera den mesta tiden på sundis, men nog är jag glad för det. Undra vad man mest kommer komma ihåg.. Det vill jag inte spåna på nu för det är ju faktist en dag kvar x')


haha kan ni se vad detta föreställer? ¨
det kan jag ju bara tala om att det gjorde inte jag x')
trodde först det var jag men sen såg jag ju att det var en apa, right? ;p

Ha det bra och njut av den sista sommarlovsdagen (även fast det är helg så är ju ledigheten inte över)
/sK

Kommentarer
emma

gu vad bra skrivet sofia<33

2009-08-22 @ 22:15:04
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0