köp aldrig förstora jeans

Det misstaget har jag gjort många gånger, och en gång riktigt rejält. Jag tänkte köpa likadana byxos som jag hade lånat av Emma. När jag kom till affären så var en storlek perfekt, fast då tänkte jag: det är lika bara att ta en storlek större så jag kan ha dom och dom krymper ändå. Ojojoj vad fel jag hade. Jens töjer ut sig efter ett tag man har haft påsig dom. Och jag kan bara berätta att dom där jeansen har jag tvättat 3 gånger i 90 grader för och nu har dom blivit lite mindre. Fast jag sod inte ut med att ha dom så stora vid vaderna så jag klippte av dom. Får väl se hur jag gör med dom sen, men säger bara att nu kommer jag inte ens köpa jeans som är lite för stora.
  Var på stan idag med emma, hanna och evve. Köpte ett par jeans (icke förstora).
Vet att alla har såna, kanske inte så kul men dom var fan de skönaste jeansen jag testat!


Ska nu sticka på träning, hejs!
/sK

Kommentarer
emma

naw min sötnos:)<3 Emma hissar bästa vänner<3 = sofia! du är min bästavän gumman och min syster jag älskar dig överallt annat<3 du är sötast glöm inte det snygging<3 din syster<3

2009-09-03 @ 21:27:49
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0