Äntligen fredag :)

Hejsan svejsan! :D
Nu har den efterlängtade fradagen kommit :)
I skolan var det väll som vanligt. Matte, svenska, engelska och språk. På lunchrasten gick jag och Hanniz till biblo för jag skulle låna en bok, fast den fanns inte :/ LÄS Hertlandböckerna, superbra, även fast jag bara har läst två av dom typ 14(?) böckerna x'D Efter skolan hade man väll hoppats på att några skulle till sundis och köra röv, emn så blev det inte så nu har man suttit här ist och nött data, och hittat 3 filmer jag och Emma ska se under 1010 xD hahahaha chattade med Siri, Emma,  och Amanda sen<33 Ni är för grymt jävla snälla :'D Tack för att ni finns <3 Var oxå inne på posh, la upp nya bilder på pix å sånt :P läste sen lite i min braiga bok :D Ska på träning ikväll så jag skriver väll lite sen oxå xD Och jag som sa att jag inte skulle skriva varje dag x'D Nu blir det mer än en gång x'P

Puss på er <33


bandslam, en utav filmerna jag och Emma ska se xD <3 Februari 1010 <33
Bandslam, en utav filmerna vi ska se 1010 x'D <333 Februari 1010 <3

Kommentarer
Amanda(NessaLoover)<3

Guud Älskar Din Blogg<333 Hihi Love It:D<33

2009-04-24 @ 15:41:22
Jag :D

Tack sötis amanda <3333

2009-04-24 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0