Förflyttad

Det har varit lite tomt här men jag blev förflyttad med ambulans i onsdags till IVA i Piteå där jag inte fick ha på telefonen. Nu har jag återigen blivit flyttad, men denna gång tillbaka till 25:an. Trots att jag är på en låst avdelning med övervak känner jag mig ändå friare nu än vad jag gjort den senaste veckan då jag varit fastkopplad lite överallt. Har fått byta rum vilket känns rätt surt, men det är ju inget att göra åt saken. Nu känner jag mig mest trött och smutsig men jag bryr mig inte så mycket. Kroppen mår ju uppenbarligen bättre eftersom jag har flyttats från IVA, men huvudet är väl som det är. Jag är mest tom och less på allt. Men här var en liten uppdatering i alla fall. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0