Självskadebeteende - 26-30

Vad är det som gör dig gladast?

Oj, en massa saker! Skapa, vara med människor jag tycker om, djur, att ta på sig någon fin klänning, att shoppa fina saker hehe.

Diskutera dina framgångar som du har haft

Ja, jag har väl kunnat hålla mig från att skada mig fler och fler dagar i rad ju längre tiden har gått. Jag har blivit bättre på att stå emot impulserna och kan nästan säga att jag klarar det helt nu, men däremot är tvånget starkare och det har jag svårt att hantera. Jag har varit uppe i som högst åtta månader skadefri eller något sådant. Sedan har det varit ett halvår några gånger också.

Vilka kortsiktiga mål har du?

Att lyssna på läkarna och hålla mig borta från att fingra i såren jag har för att förhindra att min hand tappar i funktion (typ?).

Följer du några bloggar om självskador?

Nej, inte specifikt inriktat på självskadebeteende.

Lägg upp din favorit bild av dig själv och skriv ett positivt meddelande att se tillbaka på.

Haha oj vad svårt! Både att skriva och att lägga upp en bild. Haha klarar typ inte av att skriva sådant. Har dessutom ingen bild på mig på telefonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0