Så står det skrivet i pannan att man väcker en ångest när man släcker en annan

Det har varit turbulenta dagar och jag vet inte var jag ska ta vägen. Mina tvång byter bara form när jag blir hindrad att utföra någonting och jag känner mig så otroligt maktlös. Först när jag försöker gå emot, begriper jag hur starkt det är. Personalen gör allt de kan för att hjälpa mig, men tvånget är starkt. Jag vet att det händer i mitt huvud och det är jag som har kontrollen, men det känns som att jag inte har någon kontroll överhuvudtaget. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska ta mig till. På torsdag får jag i alla fall åka till skolan och det ska bli skönt att andas frisk luft och få lite miljöombyte. Jag vet inte hur det ska gå med målandet för jag känner mig inte kreativ för en sekund, men det ska väl gå ändå.

Kanelbullens dag firas även på sjukhuset.


Kommentarer
Elina Haarala

De gjorde den här också !

Svar: Härligt!
Sofia Kihlström

2016-10-04 @ 19:22:07
URL: http://iwillgetstronger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0