Skriva skriva skriva

Jag har skrivit många gånger att jag skriver mycket. Dikter. Rim. Kalla det vad du vill. För ett tag sedan hade jag ork och motivation att gå igenom mitt dokument på datorn på hela 32 sidor med text i textstorlek 8. Jag har dem på datorn och har jag dem även på papper - de första utskrivna och inklistrade i små böcker och de nyare handskrivna med en bild till. Nu funderar jag på att göra ytterligare något, men jag vet inte riktigt vad. Varför skriver jag om det här då har jag ingen aning, men det är väl för att här är platsen jag pratar lite med mig själv, och tänker högt. Jag vet inte vad jag vill göra, men de stunder jag har lite inspiration så funderar jag på vad jag kan göra. Något annorlunda kanske. Något mer. Något där kreativiteten får flöda. Men vad vet jag inte riktigt ännu. Kanske hinner det bli något, kanske inte. Vi får se. Jag får lite inspiration av mina små texter. Lite lust att skapa. Kanske blir det något. Kanske nu. Kanske senare. Men jag hoppas att dessa 32 sidor i alla fall kan ge mig något. För jag kan faktiskt säga att jag är nöjd över en del av mina små dikter. Lite smått sådär. 




Kommentarer
Ida Jansson

Att skriva av sig är terapi tycker jag 😍

Svar: Ja, verkligen! 😃
Sofia Kihlström

2017-01-14 @ 10:14:19
URL: http://onlyonewaytogo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0