DBT - en fortsättning

Nu har vi förlängt vårt kontrakt, min psykolog och jag, så nu kan jag känna mig lugn och vara säker på att det blir DBT och färdighetsträning även till hösten. Det känns riktigt skönt att ha det beslutet att luta sig tillbaka på. För det har varit lite tveksamt. Funderingar om jag borde gå kvar. Funderingar om det verkligen passar mig. På grund av saker som hänt. Som jag inte har berättat. Men ja, jag tycks ju alltid berätta allt i efterhand så varför ändra på sig.

Så som sagt, färdighetsträning till hösten och nu ska jag verkligen försöka dela med mig. Innan dess (31/8) kanske jag ska ta och berätta lite allmänt eller något. Kanske något om individualterapin. För denna behandling är så fantastisk så jag tycker alla borde få höra om den haha! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0