I don't know how I got here. I knew it wouldn't be easy, but your faith in me was so clear. It didn't matter how many times I got knocked on the floor, you knew one day I would be standing tall. Just look at me now.

 
 
 
 
Cause everything starts from something
 
 
Nu var min pepp- och motivationslista slut. Att visa alltså. Den är varken uttjatad eller på något sätt värdelös för mig. Hoppas ni hittade någon som ni gillade. Förmodligen hittar jag några fler som säkert kommer in här, men för tillfället är det slut. Men jag slänger in en sista här.
1, för att Buffy alltid peppar mig
2, för att musikalavsnittet alltid ger med massivs med positiva känslor
3, för att...ja
Walk through the fire!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0