Just put one foot in front of the other,the battles are inside your mind

Idag har jag gjort någonting som jag inte har gjort sedan i mars/april. Jag har ätit lunch i skolan, utan någon som helst kompensation. Inte utan någon som helst ansträngning. Inte utan någon som helst ångest. Men man måste ju börja någonstans. Och jag gjorde det. Jag kan känna mig stolt. Och vet ni vad? Det känns fantastiskt att kunna! Det låter kanske inte som någon big deal i andras öron, men för mig är det det.
 
 
Just där. Just då.
Jag vann över mina
monster. Och jag ser
framemot att göra det igen!

Kommentarer
Anonym

Fan va bra du är!! Heja! Kram /delle

Svar: Och det bästa är att jag kan känna det! Kram på dig <3
Sofia Kihlström

2013-09-17 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0