Summering av veckans ridning

Här kommer alltså även en summering av de dagar jag varit i stallet.
 
Måndag: Ute 35min, Dressyr 40 min
Fredag:Ute 50 min, Dressyr 45 min
Lördag:Ute 40 min, Dressyr 1 timme
Söndag:Ute 40 min, Dressyr 50 min
(Ute är till och från banan, dressyr är på banan)
 
Hon har varit helt magisk och jag kan inte annat än tacka denna fina häst att hon är som hon är så att ingen gillar henne, eller bryr sig om henne för då får jag ha henne alldeles för mig själv!
Som sagt, helt fantastisk. Jag kan inte säga något mer.
 
Kommande vecka:
Onsdag: Dressyr
Fredag:Skogen
Lördag:Hoppning
Söndag:Dressyr
 
 
Haha, det är inte så illa som det ser ut. hon skulle bara rulla lite, lillSplenda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0