Mi Bonita en muy bonita

(Tisdinställt, nu är jag ute på mörka gator och springer. Spring med mig om ni vill. Det uppskattas!)
 
Äntligen!!!
Jag har köpt täckena till Bonita, men viktigast av allt - jag har fått tillbaka glädjen i stallet.
Jag har även köpt henne ett nytt bett som verkar fungera riktigt bra. Hon har varit så fin! Dessutom är det ju grönt så det passar in. Haha nä men jag tror stenhårt på denna typ av tränsbett till Bonita. Hoppas bara att jag inte förstör allt.
Det stora regntäcket som hon hade förr. Dock är det provisoriskt lagat. Det såg förjävligt ut för ett tag sedan.
Ett grönt och skönt fleecetäcke på min posserande fotohäst.
Jag köpte även en fin tjocktröja på rean
 
 
 
 
Mi Bonita es más bonta con sus manatas nuevas.
 

Kommentarer
izza

Fan vad snygga täckena var :O!!!!!

Svar: hihi jaaa <3
Sofia Kihlström

2012-11-06 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0