jag kan inte låta bli att..

• vilja ha massvis med saker hela tiden
  
• inte slänga/sälja/ge bort mina gossedjur
 
• 'ÅH:a' mig så fort jag ser en fågel
 
• kalla fåglar för bööördisar
 
•klia mig i ögonen under pollentiderna
(förlåt om ni får mardrömmar)
• skratta/dra på smilbanden om någon annan skrattar
 
• köpa mycket julklappar/presenter till folk trots att jag har ont om pengar
 
• läsa klart en bok som jag väl börjat på - trots att den är dålig
  
• sakna mitt jobb på Hägnan
• ta lekar på fullaste allvar
 
• klaga på att jag klagar
 
• bli extremt glad över att vara med mina fina vänner♥
 
• tänka på den underbara kvällen vi tre hade på Sundet en sommar mellan åttan och nian
• pilla i mitt hår när det inte känns som det ska
 
• se extremt trött ut på bilder om jag inte anstränger mig för att ha öppna ögon
 
• göra saker och ting krångligare än vad de är
 
• tycka om Sylvanian Families och vilja ha fler 
• önska att jag hade med mig kameran vid alla fina tillfällen
 
• tycka enormt synd om mina bööördisar ibland av någon anledning
 
 • köpa saker till mina dem vid ovanstående tillfällen
 
• känna mig naken om jag inte har halsband (helst en söt fågel) om jag har en tröja man kan ha det till
 
•köpa fina fåglar
 
• tycka synd om fiskarna och skaldjuren jag äter, men jag skulle inte kunna vara utan dem...
 
• ge ifrån mej olika ljud när jag tränar, särskillt fotboll
 
• sätta massvis presentsnören på paketen som jag ger bort
 
• gilla min fina, och oerhört underhållande, telefon (och såklart finugglan)
• drömma mig bort om hur fint rum jag hade kunnat ha om jag hade haft pengar (och bra smak när jag var mindre)
 
• pyssla med massvis med olika saker, tro att jag är kreativ och att det blir bra
 
• fota onödiga och konstiga saker
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0