lycklig lycklig lycklig

Snart snart snart bär det av till stallet. Och det är inte vilken cykeltur som helst dit heller. Denna gång kommer det bli tungt och jobbigt. Jag kommer nämligen ha väskor med mig för det är äntligen dags för mitt och Izzas erterlänktade (hjärnsläpp!! ens något ord?) ridläger med våra söta. Som grädde på moset så ska även Hanna vara med idag men den dumma människan ska tyvärr inte sova över...*snyft*

Sitter här i mina före detta underbart fina ridbyxor som en gång faktiskt var fina men nu är det hål i dem. Ska ta farväl av dem ikväll...

Har lite sällskap av min hund


Denna ↓ tog han helt själv!



Kommentarer
sanna

haha, nej så söt :')

2012-08-24 @ 17:54:29
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0