Kanoners!

Nu ska jag äntligen lägga in lite bilder från min fantastiska måndag och tisdag! :)

Bowlade och hade det kul på måndagen med mina finflickor<3 Tack för att ni gjorde kvällen bäst!
(mer bilder finns  här http://www.facebook.com/album.php?aid=32542&id=100001431753934#!/album.php?fbid=148309335226791&id=100001431753934&aid=32542)


man ser ju hur bra det gick för mig i början... hehe



game 2 gick lite bättre xD





ahaha sötlina ändrade sig... hon ville inte kasta iväg klotet xD <3



fick många fina pressenter :D här - ett av de tre (!) korten jag fick av Izzas småsyrror, sååå sött! :')




Käkade middag på Baan Thai :)


finflickorna <3



Till En Kär Vän-te och grattis'skål' av Lina <3
pengar av Hanna <3
ugglehalsband och hoppande kyckling (a) av Tilda <3
mirandabjörnnyckelring, hjärtberlock, tärningsberlock, duvberlock och Ha den äran-påse av Izza <3

hade ju paketöppningen på Bowlingkompaniet så jag fick även en pressent av dem ;D En najsig kapsylöppnare som låter!!! ;D

Tack bästaste bästa vänner för en superkväll! <3

På Tidag blev man väckt på sängen med bovetepannkakstårta med banan, hallon och kesella :)

ljusen blåses ut...


Var ju i skolan hela dagen och hade tidig träning så det blev inte så mycket firande men fick iaf sushi till middag, några paket på morgonen och resten av paketen efter träningen.

Här är det....
Pressentkort på Granngården, 200 kr - mormor <3
10 £ till London - mormor <3
Pressentkort på Granngården, 150 kr - Karin, Uffe och Eitill <3
2 teer - farmor <3
porslinssked - farmor <3
escada (Absolutley me) parfym - mamma och pappa <3
Bidrag på 1000 kr på IKEA - mamma och pappa <3


Pengar - mamma och pappa
Bok - Åke, Eva och Olof <3


Ryggplatta som man har när man åker slalom, men har även tänkt använda den istället för säkerhetsväst i stallet, SUPERSKÖN! - mamma och pappa <3



Massagestolen min - mamma och pappa <3



nu är jag jävligt less på att blogga så det är nog dags att sluta,
beso<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0