Lina Arngren <3

GRATTIS Lina, min Lina
Mitt FÅR! :D <3

Idag fyller ju världens bästa Lina 16 år så då vill man ju passa på att Gratta på så många olika sätt som möjligt (a)<3

Kvällen hos Lina i fredags var underbart härlig - som alltid när man är med flickorna små (a) :*
Dagen på Ikea var även den underbar! Dock inte för min plånbok... Även fast jag hade 1000 kr i bidrag där från födelsedagen så är pengarna ganska slut :(
*Sängstomme
*Gavel
*Kuddfodral x2 (snål-Ovevarning när man skippar att köpa innerkuddar för att de är så dyra...)
*Nässesär
*Stekpanna (haha jag vet, undra inte, orkar inte förklara)

MIN LAMPSKÄRM FANNS SÅKLRT INTE!!! :'C

Imorn återgår allt till det normala och skola. Surt!
Har tre repetitioner med orkestern för vi har konsert nästa söndag så jag kommer nog deffenitivt inte hinna blogga...,

Ännu ett GRATTIS till min Lina! :D <3

och grattis till Mormor som också fyller år idag! :) <333
samernas nationaldag föresten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0