förfärligt hemskt

Jag kan inte rida!

Det har jag insett nu.

Jag rider förfärligt, hemskt, dåligt. Min sitts är urkass, hästen går dåligt så hästen får säkert ont, det ser hemskt ut helt enkelt. Det är något jag måste ändra på!

Men hur ska jag det när ingen säger åt mig? Hur ska jag det när ingen ger mig tips?

Jag får helt enkelt...ja vadå? Det är då inte enkelt. För saken är den att:
Jag rider
* som jag tror är bra
*som jag tror att jag alltid har gjort
*som jag tror är det bästa.

Men tror gör man i kyrkan. Herregud när folk ser mig! Nu när jag har insett hur det är så kommer jag väl aldrig våga visa mig på banan igen...

Hade kunnat lägga upp bilder och filmer för att visa men detta är ju internet och då får vem som helst tillgång till bilderna.

Ett oerhört onödigt inlägg men det är mest för mig själv, att komma på alla himlans fel jag måste ändra på - genast!
  Det första blir nog att köpa nytt/nya bett och inte rida med det förbannade jag har gjort. Sedan är det väl bara att börja om från start. Typ sitta upp, skritta, göra halt, skritta...?

Jag orkar inte tänka!
Vad ska jag ta mig till???

Kommentarer
Emma

Sofia jag är ingen expert, men du är faktiskt hur duktig som helst! Det är få som klarar av att få en häst så bra som du fått Bonita<3 Samtidgt pluggar du som en tok, träna typ 24-7, spelar fiol, är en duktig ägare till kompis och världens bästa och mest fantastiska vän som finns<3 Jag älskar dig, fortsätt kämpa, men glöm inte att du lyser upp andras dagar<3

2011-08-17 @ 20:11:44
URL: http://teateremmaa.blogg.se/
Izza :)

Sofia nu får du sluta! Du säger att vi ska sluta tracka ner på våra bilder men då måste du sluta tracka ner på din ridning !<3<3 Du är super duktig,jag har alltid vetat att du kan rida men jag förstod hur otrolig bra du var när jag testade rida bonita. Hon är inte så lätt att hantera men du gör det jätte bra <3 fortsätt kämpa ni är jätte duktiga!<3

2011-08-18 @ 12:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0