I will really miss it...

I tordags var ju sista ridningen <'3
Åh nej vad jag blir ledsen! Jag har absolut ingen aning om vad jag ska ta mig till om jag inte hitter någon sköthäst innan hösten...

Fick i allaf all Eydir och vi gjorde det ganska bra tillsammans
-och för sista gången
Okej ska inte bli nått deppinlägg nu för jag hade det jävligt roligt.
Gick hyfsat för mig. Vi red ett program två och två och sedan skulle de andra säga vilken häst som hade bäst takt. Man blev allt lite lurad av formen.
Traven gick bäst för mig och Eydir och jag fick honom att gå ganska låg, men i skritten och tölten var han lite pigg så det blev ganska passaktigt.
Sista galoppen innan vi saktade av gick inte som den brukar men jag är nöjd ändå för jag är så glad att det går så bra nu för oss om man jämför med första gången <3

bara för att du...

har fått en speciell plats i mitt hjärta <3


jag är medveten om mina fel och jag försöker faktisk förbättra dem!



När jag satt ner var jag inte ledsen för att det var sista gången, utan väldigt glad över att jag ens har fått en första <3




...and you

Kommentarer
delajs

nu hänger jag inte med. ring din fis (L)

2010-05-29 @ 22:07:48
URL: http://deelice.blogg.se/
Johanna

jättefina bilder! :)<3

2010-05-30 @ 11:02:11
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/
emma

Fina bilder fia<3 Jag älskar dig med!

2010-06-02 @ 09:54:08
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0