the united states

The land of 10 000 lakers
Programmet i Minneapolis var ganska fullt men det var ändå bra uppbyggt. Lite utflykter och shopping här och lite spelningar där.  Underbart bra resa men om jag ska berätta allt vi gjorde så blir det lååångt... Vi bodde "granne" med IKEA och Mall of America. IKEA besökte jag aldrig men där emot Mall of America. Det var gigantiskt och tog aldrig slut! Fast i slutet så började man hitta litegrann utan att titta på kartan efter varje affär ;)
Vi spelade i kyrkor och på skolor och det var asnice! Spelade även med orkestrar där, lyssnade och spelade för.
 Måste ju säga att det var en helt felfri resa.

The Windy city
Det blev ju så att våran till USA inte endast blev 10 dagar i Minneapolis. Nä för vi blev kvar i Chicago i 6 dagar till, vilket jag i alla fall inte blev besviken över. Vi bodde på att jätte fint hotell i Northbrook, utanför Chicago, som SAS betalade och därifrån åkte vi in till själva staden några gånger. Där åkte vi bl a upp i Williys tower som är USA's högsta byggnad vilket var jätte häfligt! Enligt mig i alla fall som typ aldrig har varit högre upp än frittfall på Grönan men älskar höjder ^^
Vi kom i alla fall hem efter våran andra avslutningsmiddag vilket jag blev glad över. Visst resan var jätte bra men någon gång vill man faktiskt komma hem.


Lite bilder från resan

Utanför Gustavus Adolphus College



haha Marcus och Emma :)


Lovisa steker ;)


Johanna<3 :)


Marcus och Lovisa :)


<3


Marcus och Edwina vid Minnehaha :)


Kajsa <3 :)


Mall of America, Forever 21 :)



Lovisa <3 :)


Systrarna seg <3


Eddy och Yasse :) <3


MoA<3


Kajsa och Emma på Mall <3 :)


<3 :D


svampbob :D



Chicago, utsikt från Williys tower :)




Kallt och jävligt ;)



22/4 lämnade vi USA och Chicago<3

Lite bilder blev det här då ;)
Nu ska jag och se på inspelat Millenium, puss <33 :)
/sK

Var på läns i helgen föressten, och det gick skit -.-

Kommentarer
Emma

Vad fina bilder:)<3

2010-04-26 @ 21:35:32
URL: http://emmalikebasket.blogg.se/
Alexandra

Vad fina bilder! Coolt med bilden som man ser chicago i bakrunden =). Sen du där i hörnet!

2010-04-26 @ 22:47:11
Johanna

måste hålla med dom andra att det är jättefina bilder! :) otroligt kul vi hade! :D bästa resan ever! :D<3

2010-04-27 @ 15:59:54
URL: http://johannathebrownie.blogg.se/
marcus

Asså bäst bilder :D nån annan än jag som tyckte min rygg såg grymt äcklig ut när jag hjula?

2010-05-08 @ 22:32:38
sofia

marcus ser alltid läskig ut ;)

2010-05-12 @ 20:00:10
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0