Tomt ett tag

Ja, här har det varit rätt tomt ett tag, men jag känner inte att jag har så mycket inte ork för att skriva. Permissionen över helgen var jättebra då jag fick tillbringa torsdag till söndag med Elin, hos mamma och pappa. Hade det som vanligt bra med henne, men permisen tog ju slut också och då kommer alla tankar med full kraft. Imorgon blir det förvaltningsrätten angående mitt LPT (om jag har fattat det rätt), men annars ekar det tomt denna vecka. Vill säga att allt går åt rätt håll, men jag känner verkligen inte det. Eller om en tänker under alla åren så har ju mycket gått åt rätt håll, det märkte jag nu när jag har börjat läsa igenom alla mina dagböcker. Jag är så himla glad över att jag hat besegrat ätstörningen, för så himla hemska åren med den har varit. Jag hoppar ju inte av lycka nu precis heller, men just på ätstörningsfronten är allt så mycket bättre. Har svårt att se att detta också kan bli bättre för det känns inte som att jag har någonting att "bota" för felet sitter i mig och för att ta bort felet måste man ta bort mig. 

Nåväl, nu ska jag försöka sova. Mamma och pappa har varit här och därför blev det en sjukt mycket senare kväll än det brukar när jag går till sängs halv sju... Japp, men när jag sover är enda tillfället jag får vara ifred från mina monster, så varför inte ta den chansen?

Några dagböcker hehe. Ska fortsätta läsa imorgon och se om något av mitt minne kommer tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0