Helgpermis!

Fick permission från och med idag fram tills på söndag så det kändes jätteskönt. Verkligen välbehövligt! Ska dessutom få tillbringa tid med min fina vän Elin och vi ska ha en kväll som på de gamla goda tiderna - dvs innan jag blev inlagd. Snart kommer mamma och hämtar mig, sedan hämtar vi Elin och därefter åker vi till Sunderbyn också får jag träffa mina saknade djur.


Imorse träffade jag psykologen för utredningen och vi pratade litegrann och det var så otroligt skönt - ungefär lika skönt som det var att prata med sjuksköterskan igår. Vi planerade in flera möten nästa vecka så förhoppningsvis blir den där utredningen klar snart. Kanske får jag svar på varför jag inte förstår mig på den här världen och det här livet, kanske inte, men det känns skönt att få det gjort i alla fall - oavsett vad det visar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0