Dagarna går

Jag mår betydligt mycket bättre fysiskt nu än vad jag har gjort, för jag har mått så sjukt, sjukt dåligt, men det visste jag ju att jag skulle göra eftersom jag har varit med om det här förut. Jag ligger fortfarande på IVA och mina värden har blivit bättre, men de är inte bra ännu. Ligger här fastkopplad i min säng och försöker få tiden att gå varvat med att jag får uppskattade besök. Jag önskar att de bara kunde släppa ut mig härifrån, men jag fattar ju att de inte gör det när provsvaren ser ut som de gör. Något jag tycker att de i alla fall borde göra är att släppa på vaket. Alltså seriöst. Visst är jag självmordsbenägen och har självskadeimpulser, men jag skulle varken kunna eller göra något här för det är folk i närheten precis hela tiden och jag vill verkligen inte göra något för jag vill bara ut. Har ingen aning om hur länge jag ska vara här, men det kommer väl provsvaren visa. Snarast hoppas jag.


Så här fina glas får man i alla fall


Kommentarer
Elina Haarala

Får man komma på besök, eller är de bara anhöriga? ❤

Svar: Ja, som vi redan har skrivit är det bara att komma på besök ;)<3
Sofia Kihlström

2017-02-05 @ 16:49:16
URL: http://iwillgetstronger.blogg.se/
Elina Haarala

Får man komma på besök, eller är de bara anhöriga? ❤

2017-02-05 @ 16:49:16
URL: http://iwillgetstronger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0