Livet går en för fort förbi, förstår inte hur

Har just vunnit två partier Yatzy mot en skötare här och dålig vinnare som jag är, är min skadeglädje väldigt stor hehe. Annars har jag bara sovit, kollat på Buffy och varit ute och gått med min nya kontaktperson här från öppenvården. Pratade en hel del, med skötaren jag spelade Yatzy mot, efter middagen också. Kändes ovant eftersom jag bara har varit på mitt rum den senaste tiden, men idag kändes det skönt att vara ute lite och jag kan säga att det gav mig väldigt mycket, att bara få prata om allt möjligt, skratta litegrann och bara vara. Snart kommer mamma och pappa och hälsar på mig så jag får väl se om mitt vinnarhumör kommer kvarstå eftersom vi brukar spela kort när de är här, vilket jag inte så ofta brukar vinna. Men vinner jag, då får de minsann höra det . Haha ja, spel är på liv och död.


Ett stycke te, ett stycke Yatzy och ett stycke prat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0