Du lägger alla känslor utanpå och jag vill ha mina ifred. Jag måste ha något kvar att skriva ner

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag vet inte ens varför jag kom in hit överhuvudtaget. För jag har absolut inget att skriva. Tänker att lite borde komma upp för att jag har så mycket i huvudet och det  inte är mycket som hamnar i min dagbok till exempel. Men. Jag varken skriver där eller sparar något till att skriva här. Det är bara tomt. Eller egentligen fullt, men jag försöker distrahera mig från alla mörka tankar och det inkluderar de flesta tankarna jag har just nu. Jag är i alla fall tillbaka på avdelningen och för att distrahera mig på bästa sätt, sätter jag headsetet i öronen och stirrar på datorskärmen när Buffy slåss mot sina demoner. Eftersommaren iprincip glömt hela handlingen pga ECT:n så är det som att kolla för kanske andra gången, det är riktigt spännande när man inte vet så gott som varje replik. 


Nu fick jag i alla fall ihop några meningar, hurra för mig. Ses när vi ses. När mitt skrivande jag vaknar upp. Kan vara om fem minuter. Kan vara om fem dagar.

Så här ligger jag och kollar Buffy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0