Obehag

Vaknar upp idag med minnesluckor, ett stort, inre obehag och massvis med personal som frågar hur jag mår. Förutom ont i tungan (som jag har bitit mig i) mår jag dock helt okej. Det gjorde jag inte igår då kvällen var minst sagt omysig. Jag minns att jag satt på en stol vid tv:n, ligger på golvet och sedan sitter i en fotölj, Jag fick tydligen något slags krampanfall (därav bitningarna i tungan) som höll på i nästan tio minuter. Som sagt minns jag ingenting, men det är nästan det mest obehagliga, att inte kunna få hjälp av sin hjärna att minnas. Jag vet inte vad som händer idag förutom det att jag ska hem till mig igen med en från personalen. Jag får hoppas på att de här kramperna var en engångsgrej, men jag har svaga minnen från att det här har hänt förut när jag har svimmat. De skulle kolla upp med någon läkare så får vi se vad som händer. 
Jag har i alla fall fått ett fint, pastellblått gips (inte pga krampanfallet dock).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0