Jag känner frosten nu, den där ute

Alltså det är så mörkt ute nu! Jag hänger inte med. Jag blev inlagd i juli och då var det sommar. Jag har liksom stannat kvar där, i juli. Det stämmer inte hur det är ute med vad jag känner att det borde vara. Nu är jag i alla fall återigen tillbaka på avdelningen efter en lyckad permis. Har mest bara myst med hunden och marsvinen och umgåtts med mina föräldrar, också tittade vi förbi mormor en stund idag. Jag har haft det bra och nu är det slut på det roliga. Ska försöka stanna uppe sent idag så jag får sova länge imorn. Sent för mig är i och för sig nu förtiden vid nio haha så det är väl inget att skryta med precis. Vet inte varför jag skriver här nu egentligen. Har absolut inget intressant att säga.

Fina Kompis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0