Du släckte alla ljusen den natten och jag minns varje sekund

Tumult. Kaos. Ja, det är väl så man kan beskriva den senaste veckan. Och absolut de senaste dagarna. Jag vaknade nyligen och jag förstår inte hur mycket man kan sova. Jag sov i princip hela dagen igår också har jag sovit hela natten inatt. Visst, jag klagar inte, det har varit jätteskönt. För förra natten spenderade jag fyra timmar bältad efter att ha kämpat emot och fått två injektioner, som knappt gjorde någon skillnad. Sedan låg jag resten av natten i samma säng fast inte fastspänd. Morgonen kom, jag åt frukost och sedan fortasatte kaoset och jag blev bältad igen. Inte länge denna gång för jag hade så otroligt ont i huvudet när jag låg där så jag blev släppt ganska fort. Och sedan sov jag. Sittandes i sängen för att jag inte kunde ligga ner. Också fortsatte jag sova. Hela dagen. Och nu hela natten. Jag har fortfarande övervak. Men jag har inte skadat mig sedan igår innan bältningen. Imorgon ska jag få ECT och jag hoppas verkligen det hjälper för som det är nu går det inte att ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0