Hultsfred

För en gångs skull ska jag faktiskt lägga upp lite bilder som jag har tagit. 
Så här är de ca 3 dagarna som vi (jag, Anna och Emma) var i Hultsfred och hälsade på Henny.
Som jag nämnde blev vi överväldigade av växtligheten som hade kommit till liv där (här har träden knappt börjat slå ut), så en den blommor och gröna bilder blir det nog.
 
Jag hade äntligen på mig min hatt! Väskan fick ha den när det blev för blåsigt eller för varmt...
 
Upptäcker Hultsfred!
 
 
En dag i blommiga Kalmar
 
 
 
 
Här är vi på väg att lämna Hultsfred för några dagar i Stockholm (bilder därifrån kommer också).
Ja, jag tycker tågrälsar är extremt fina. Jag vet inte varför... Men de är det. 
 
 
Det var så mysigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0