Framtiden

Okej det här är ganska otroligt.
För det första: att inte få grov ångest och självmordstankar deluxe när jag skriver den där rubriken.
För det andra: att ens våga tänka på f-ordet.
För det tredje: att jag planerar.

Jag har inte nämnt detta för så många fler än några av mina vänner, men jag har framtidsplaner inför hösten. Jajamensan!
Och idag förvandlades önskning till att bli möjlig verklighet om jag vill. Och att jag vill!
Till hösten läser jag nämligen halvtid på Framnäs konstutbildning i Öjebyn! Med skräckblandad förtjusning. Träffa nya människor, hjälp. Rita och måla, hjälp. Och nu kanske ni undrar varför jag då sökte till en konstutbildning om jag är så rädd för att rita och måla. Jo men jag vill ju lära mig förstår ni. Jag kan inga tekniker. Inte heller komma igång med något projekt - jag är för rädd. Så nu hoppas jag på lite kunskap.

Men mina framtida höstplaner tar inte slut där för jag söker även bostad i Piteå. Jag hittade en perfekt etta i centrum, men budet steg över mitt maxpris så jag får fortsätta leta och kanske det kommer någon lite utanför centrum där det inte är lika dyrt. 

Kommentarer
Elina Haarala

Så himla kul för dig och även att du blir pitbo :D de finns många fina ställen nära stan :D själv bor jag ju inte ens två kilometer från stan ;) kram på dig vännen! Är så stolt över dig <3

Svar: Ja det ska bli jätteroligt! Hoppas bara jag hittar någon bostad så blir min höst precis som jag vill ha den :)
Kraaam <3
Sofia Kihlström

2015-06-03 @ 19:00:15
URL: http://iwillgetstronger.blogg.se/
Lena

Åh, vad jag är glad för din skull. Det är du värd fina Sofia.

Svar: Tack Lena!! ❤️
Sofia Kihlström

2015-06-04 @ 17:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0