Gissa vem som blev exalterad på orkesterrepetitionen?



Yay!! Dock önskade jag att jag predikade lite om hur jävla fantastisk serien är och vilken gud Joss Wedon är, men jag försökte hålla inne min glädje osv så nej. Okej, jag ska inte förgifta bloggen med mitt fangirlsnack men alltså... Bara man ser bakom allt så är det så otroligt fantastiskt. Jag vet, titeln är ganska lame om man bara tänker att det är någon som dräper vampyrer osv, men det är så mycket mer. Förstår man metaforerna och djupet i serien så märker man vilket jobb och hur mycket tänk som är bakom det. Och ja, det blir bara bättre och bättre ju mer jag ser det då man förstår ännu mer. Ja, allt är bara så otroligt fantastiskt (nej jag kan inte sluta säga det). Sedan att musikalavsnittet är bortom genialisk och att låten i sig är så fin gör ju inte saken sämre.


Buffy saved my world...a LOT.

Kommentarer
Sanna Nilsson-Lidin

Direkt jag såg noterna på bordet förstod jag att du hade önskat låten ;) haha

Svar: Hehehe..... ;)
Sofia Kihlström

2015-02-19 @ 18:03:46
URL: http://sannanilssonlidin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0