En andra kväll med bollen

Då var andra träningen gjord.
Sist kändes det bra. Nu är det ok.
Men det är bara ok för att jag tränger bort det onda. Så mycket negativt. 
Men jag tränger bort de negativa tankarna.
Annars hade det varit katastrof.
Annars hade det varit som när kag tränade andra träningen i vintras.
Tårar. Ångest. Blod. Kaos. 
Och då hade det inte fungerat mer. Då hade jag varit tvungen att ringa det där samtalet.
Jag känner att jag måste straffa mig själv. Men istället skriver jag här och distraherar mig.
Och kanske. Kanske är det någon som har samma behov som läser, och lan avstå.
Det finns många anledningar. För alla.
För mig är det 
1, Inte länge kvar. Och jag vill vara sårfri. Jag vill låta mig läka från den gången jag inte kunde avstå. Jag hoppas det är tillräckligt med tid kvar.


2, Det gjorde så jävla ont att stå i mål idag på träningen och jag vill kunna fokusera på annat än det.



3, Det blir inte fint.

Och sedan finns det många fler anledningar. Ta fram alla dina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0