Blommig bakning

Sådär en och en halv månad sedan, men bättre sent än aldrig! Jag råkade fota i RAW-format och kunde inte öppna bilderna. Sedan hittade jag ett program jag fick med kameran och nu har jag äntligen ändrat filformat.
 
Detta är alltså en dag under julklovet då jag och Emma bakade matmuffins och hade det lite sådär mysigt som vi brukar ha.
 
Bara för att jag blev så ledsen när jag trodde att jag aldrig skulle kunna se bilderna jag tog under den perioden (bland annat dessa) så lägger jag ut extra många. Okej, det blev ingen logik i det där men det får ni köpa!
 
Emma bakade även äppelpaj (alltså fika)
som jag ialltså nte åt,
men de var söta att titta på
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0